αυτόνομη συλλογή ποιημάτων με πρωταρχική επιδίωξη την αναζήτηση της χειρωνακτικής εργασίας μιας μη παγιωμένης ποίησης

Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

Ερωτικό


δεν αφιερώνεται στον Άλκη Αλκαίο

με μια πιρόγα έφυγες
τριάντα χρόνια πριν
και δεν σε ξαναείδα

τώρα νερόφιδα σε χαίρονται
και όλο το πλαγκτόν του Νείλου
όχι τα χέρια μου

γιατί τα χέρια μου ποτέ τους δεν πολέμησαν
παλάμες που μισούσανε οι Βησιγότθοι
ούτε ένα μείνε δεν σου είπα

είμαι το πλάσμα που δε γεννήθηκε για πόλεμο
το μόνο που ήθελα
να κοιτάγαμε μαζί
τους περαστικούς απ' το παράθυρο

τώρα με κοιτούν αυτοί
και για εκδίκηση
ασκούνται οι στρατιώτες πάνω μου
λίγο πριν πάν στο πόλεμο

μη πας στην Αττική
να ψάξεις το φαιό νταμάρι
κοίτα καλύτερα το σώμα μου

με μια πιρόγα έφυγες
κι ανοίξαν οι πληγές του Φαραώ
αγάπη που σε λέγαμε κατάρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου